Mε μικρές αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, μηχανικών μερών και εξοπλισμού ήρθε η σαγηνευτική Alfa Romeo Giulia για να αποκτήσει ακόμη πιο φλογερό ταμπεραμέντο και για να δώσει ακόμα περισσότερες δυνατότη
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mε μικρές αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, μηχανικών μερών και εξοπλισμού ήρθε η σαγηνευτική Alfa Romeo Giulia για να αποκτήσει ακόμη πιο φλογερό ταμπεραμέντο και για να δώσει ακόμα περισσότερες δυνατότητες επιλογών στους αγοραστές. Ποιες είναι αυτές;

Alfa Romeo Giulia

2.668.324 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

Η γνώριμη μπερλίνα της ιταλικής φίρμας δεν θα μπορούσε να λείπει από την ψηφιακή, ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου του AutoΤρίτη. Μετά την τεχνολογική αναβάθμιση που δέχθηκε, η καλλίγραμη Alfa Romeo Giulia εμπλούτισε την φαρέτρα της, αποκτώντας όλα τα εχέγγυα για να βρεθεί αντιμέτωπη με τον γερμανικό premium ανταγωνισμό που κυριαρχεί στις τάξεις των οικογενειακών sedan.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Στο αισθητικό κομμάτι δεν έχουν αλλάξει και πολλά στα πλαίσια της αναβάθμισης, ωστόσο δεν μπορούμε να πούμε πως ισχύει το ίδιο και για την καμπίνα. Εκεί, το ιταλικό στρατόπεδο φρόντισε να δώσει έναν πιο hi-tech τόνο προσφέροντας μία οθόνη αφής 8,8 ιντσών για τη διαχείριση του συστήματος infotainment. Η μάρκα αναφέρει πως τα γραφικά έχουν ανανεωθεί, ενώ υποστηρίζει πως ο εκάστοτε οδηγός μπορεί να δημιουργήσει τη δική του αρχική οθόνη σέρνοντας με το δάχτυλό του τις εφαρμογές και τα widget που θέλει (drag and drop). Επανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων ο οποίος έρχεται σε οθόνη 7 ιντσών με νέα διάταξη και βελτιωμένα γραφικά, αλλά και η κεντρική κονσόλα που πλέον διαθέτει έναν περιστροφικό επιλογέα. Παράλληλα βρίσκουμε μεγαλύτερες ποτηροθήκες, σύστημα ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου.



Από εκεί και έπειτα, η αναβαθμισμένη Giulia εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 έχοντας μεταξύ άλλων στο ρόστερ της τα: υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ειδοποίηση τυφλού σημείου, ενεργό Cruise Control, αναγνώριση οδικής σήμανσης, Intelligent Speed Control, υποβοήθηση σε αυτοκινητόδρομο & μποτιλιάρισμα κ.ά..

Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα της Giulia, συναντούμε δύο κινητήρες diesel 2,2 λίτρων σε δύο εκδόσεις ισχύος με 190 και 210 άλογα, αντίστοιχα, ενώ στην βενζίνη υπάρχουν ισάριθμες επιλογές με τον 2λιτρο turbo κινητήρα να αποδίδει 200 και 280 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας, έξω από τις... γήινες λύσεις βρίσκεται η Giulia Q με τον καταγωγής Ferrari 2,9 V6 Bi-Turbo με 510 ίππους. Σημειώστε πως οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8-σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση είτε στον πίσω άξονα στην έκδοση Veloce είτε και στους τέσσερις τροχούς μέσω της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης Q4 all-wheel drive.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

ford
test center